سئو چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید [به همراه ویدئو]
نوشته شده توسط : عباسی


نادرست پنجم: اجتناب از جدول های HTML برای جستجوهای از نوع Direct Answer
از‌آنجا که مقصود گوگل نظم دهی داده های اینترنت و در دسترس قرار دادن آن ها وقف عام میباشد، سئو سایت  از این رو این موتور کاوش به صورت طبیعی امتیازاتی را برای وبسایت هایی که جواب های مستقیمی به سوال یوزرها میدهند در حیث میگیرد.

در‌این نصیب جدول های HTML می‌توانند دست شما‌را نسبت به رقبا فراتر ببرند. به دو مورد تحت در هنگام جستجوی عبارت خصوصیات samsung galaxy s8 plus اعتنا نمائید:

 

 

سود دوم تعریف بسیار ظریف تری از جواب سوال یوزرها داشته و تفکیک آن بسیار معمولی خیس میباشد. درین نمایش شما می‌توانید سوای مشاهده محتوای شیت، داده ها متعددی از تلفن همراه موبایل آیتم نظرتان کسب نمایید.

بدین جواب های گوگل direct answer بیان شده و از طرف یوزرها بسیار گزینه مقبولیت قرار می‌گیرد. مکان تعجب ندارد که گوگل آن را فراتر از اکثر اوقات نتیجه ها کاوش (حتی فراتر از وبسایت قانونی سامسونگ) قرار داده میباشد.

با دقت به‌این سخن ها می بایست سوال های یوزرها را شناسایی کرده و جواب های دقیقی از آن ها را در قابل HTML و به یاروهمدم استراکچر دیتا پیاده سازی نمائید. در غایت چیزی که عاید شما شود، لذت بردن از مشاهده سکو بالای گوگل بدین سیرتکامل صفحه ها شماست.

تنهای چیزی که نیاز دارید شناخت با مبانی جداول HTML و یه خرده بضاعت در پیاده سازی اسکیما برند آپ هاست.

نادرست ششم: تایپ کردن توضیحات کسل کننده
تایپ کردن توضیحات صبر راز بر و تکراری در اکثری از تارنما ها امری رایج تلقی میشود. در حالا که اکثر اوقات یوزرها به‌این سیرتکامل توضیحات توجهی نمی‌کنند. تایپ کردن توضیحات خلاقانه موجب ساخت و ساز تفاوتی فی مابین سایت شما و دیگر رقبا گردیده و در سود از ترافیک بیشتر و CTR بهتری برخوردار خواهید شد.

در پی به ذکر پنج راهبرد معمولی برای افزایش متا دیسکریپشن های اینترنت سایتتان پرداخته ایم.

راهبرد های معمولی برای تایپ کردن متا دیسکریپشن
1. متن متا دیسکریپشن را خوانا بنویسید
از به کار گیری بی خط مش از لغات کلیدی در متا دیسکریپشن اجتناب نمائید. متا دیسکریپشن جز فاکتورهای سکو بندی نبوده و شما نیز مطمئنا دوست ندارید که یوزرها موتورهای کاوش وبسایت شما‌را یک وبسایت اسپم تصور نمایند.

متا دیسکریپشن صفحه ها می بایست به طور کامل طبیعی مندرج و دارنده جمله‌ها منطقی باشد. اعتنا هم داشته باشید که متا دیسکریپشن ها ترجیحا نصیب اسکن گردیده ای از متن نباشند و بهتر میباشد که به طور مستقلی نوشته شوند.

2. توضیحات ظریف تری بنویسید
توضیحات غیر قابل فهم به درد یوزرها نخواهد خورد. مطمئن گردید که متا دیسکریپشن ورقه دارنده جزئییات مربوط به محتوای کاغذ نیز می‌باشد.

3. از شماره، علامت و کاراکترهای خاص استعمال فرمایید
تیترهای دارنده عدد طبق پژوهش ها انجام یافته معمولا 73 درصد بیشتر از سایر عنوان ها به اشتراک گذارده می گردند. به کارگیری از اعداد در متا دیسکریپشن نیز با اعتنا به همین زمینه منطقی به حیث میرسد. علاوه بر اعداد، به کار گیری از نشانه ها، کاراکترهای خاص و حتی اموجی ها نیز می‌تواند در همین راستا مفید باشد.

4. توضیحات مشتری محوری بنویسید
دو سوال اصلی که یوزرها بعد از مشاهده نتیجه ها کاوش در ناخوداگاه از خویش میپرسند اینست که‌این برگه در رابطه چه چیزیست و چرا اینجانب باید بر روی این شیت کلیک کنم.

متا دیسکریپشن ها به طور طبیعی باید بدین دو پرسش جواب دهند. این توضیحات در حیث یوزرها می بایست دیدنی بوده و پاسخگوی سوال ها اول آن ها باشد. توجه فرمایید که متا دیسکریپشن ها نباید توضیحات کم آب و خالی در رابطه شما یا این که کسب و کارتان باشد.

5. از CTA استعمال فرمایید
استعمال از این آیتم اختیاریست. زیرا در برخی موردها به کارگیری از CTA ها میتواند پاره ای شعارگونه یا این که تهاجمی به لحاظ رسد. با این وجود خریداری کردن CTA ای که راهنمای مشتریان باشد، مورد خوبیست.

عده بندی
تایپ کردن متا دیسکریپشن های کیفیت خوب میتواند موجب ساخت تفاوت در سایت خواهد شد. اگرچه متا دیسکریپشن جز قسمت های تاثیر گذار بر روی مرتبه بندی وجود ندارد، البته می‌تواند موجب بهتر چشم شدن شما فی مابین تارنما های رقبا خواهد شد.

بنابریان با استعمال از نکات بالا مبادرت به سئو متا دیسکریپشن های تارنما کرده و از مزایای آن برخوردار گردید. از خطاها مطرح گردیده در‌این مقاله غربت کرده تا به CTR فراتر، ترافیک هدفمند بیشتر و نرخ تبدیل بهتری دست یابید.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: